Borde inte vara alltför svårt...

Jag kan få dille på saker. Nu t.ex har jag dille på att jag vill ha Efva Attlings homosapienshalsband. Men det kostar typ runt en tusenlapp o det kanske är lite att ta i för en läderrem och två silverplattor? Men då tänkte jag att jag skulle göra ett själv. Inte kanske sätta mig o löda in mitt namn eller rastillhörighet eller annat på dessa plattor utan bara få lite samma stuk. Men så tror man att det är ju så lätt att fixa o så är det fasen inte alls så jäkla lätt. jag kanske hittar en läderrem, men vad ska man hänga i om man inte hittar några plattor i rätt storlek som desuutom ska ha hål i sig.. Hmm kan bli lite tricky det här ändå. .

Det är som när man ser ett plagg som är för långt eller för kort eller för stort o så tänker man "ja men det där är ju bara att sy in" eller "Ja men med lite paljetter kan den nog bli fin!"... har nog aldrig sytt in eller paljetterat något av det jag har tänkt, men ambitionen är ju bra iaf.

Fast ibland så ger man sig faen på att fixa nåt o då gör jag det.

Vi får väl se hur det blir med jävlaranammat denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0