De kanske inte får någon mat om de inte säljer nåt??

Butiker som är lite highfashion har ofta butikspersonal som också ska vara lite pretto. Jag gick in i en sådan affär, som enligt mig har de snyggaste kläderna i stan, som dessutom hade en finfinrea.
 
Men så fort man går in så blir man överfallen av tre butiksbiträden, med chica små outfits och nystylade hår som säger hej o vad letar jag efter och jag ska ju bara säga till om jag vill ha hjälp och visst är den där fin så fort man plockar upp nåt och visst är den billig nu kan man göra riktiga fynd! Leave me the crap alone!

Jag känner mig lite dum när jag till slut lyckats slita mig loss och går ut från butiken utan att ha köpt något, vilket jag säkert hade gjort om jag hade fått titta i lugn o ro utan att känna att så fort jag tar upp en grej så håller hela butiken andan... Känner mig lite dum att jag kanske gjort någon ledsen för att jag inte köpte något...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för härlig butik? Tell me!

2008-07-09 @ 11:52:09
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0