det är jobbigare än vad man tror att trampa vatten...

Jag är rädd för att detta kommer låta lite trist o hemskt men jag är så jävla less. Jag är less på att vissa människor tror att jorden kretsar kring dem och att alla ska släppa allt de har att göra för att massera deras fötter. Jag har alltför många pains in my ass för tillfället. Varför är ni så uppblåsta för? Varför tar ni allt o alla för givet? But whyyy`???! Ta er i kragen för satan o bli lite mänskliga. Det behövs fler mänskliga människor på jorden.

Känns ibland som att jag håller på att drunkna och att någonstans därute finns en båt som kommer för att rädda mig. Skepp ohoj! Snart så är den nog här. Ska bara trampa lite vatten...

Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0