Leka någon?

Det här med att bli vuxen har aldrig riktigt lockat mig.. :) Jag tänkte då jag var liten att jag aldrig skulle bli vuxen. Och för min del skulle jag gärna springa omkring i neverland med tingeling dagarna i ända. Jag måste tyvärrbli äldre och då man har vuxit upp i en särskild ålder så räknar folk med att man blivit vuxen. Men är jag det då? Jag känner mig ibland vuxen då jag har ICA kort, medmera kort o alla andra kort. Eller att jag storhandlar och har en hemförsäkring. Det låter trist o tråkigt o det är det säkert också. Man drar ju medmerakortet hela tiden, men inte fasiken får man hem premier eller rabattkuponger ändå.. Bara ordet.. hmmm r-a-b-a-t-t-k-u-p-o-n-g.. = vuxen

Fast jag är ändå lilla jag innerst inne.

Så jag definierar min vuxenhet med att jag vill bli tagen på allvar i symbios med att åka linbana på närmsta lekplats.

Kommentarer
Postat av: Marie:-)

Åldern är bara en siffra på pappret och man är inte äldre än man gör sig.... so go on and be a kid:-) Jag är!!!!

2008-07-07 @ 10:39:57
Postat av: Malin

Du kommer inte bli vuxen, du är inte den typen. Du är den bästa typen!

2008-07-07 @ 15:02:42
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0