magkänslor

Såg på discovery att vår hjärna är funtad så att då vi känner på oss något skumt eller känner rädsla och osäkerhet unför något, eller för är förväntansfulla också för den delen, så sänder hjärnan signaler om det till magen och mellangärdet. Så magkänsla är ofta väldigt viktig att lyssna på...

Jag har massa känslor i magen, vet inte riktigt hur jag ska urskilja dem bara.

Idag ska jag äta massa sushi, för det kommer jag inte få äta på ett tag, och så ska jag göra ett halsband till mor som tack till att hon vattnar mina blommor då jag är på min lååånga semester som nu känns väldigt avlägsen fast att jag flyger imorgon kväll. Jag tycker hon är värd ett halsband.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker oxå hon är värd ett=)

2008-07-10 @ 10:28:42
URL: http://missmarren.blogg.se/
Postat av: Malin

Men Sofie! Det finns jättebra sushi i Thailand. Du behöver inte bunkra.

2008-07-10 @ 12:48:56
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0