Stekt på t-banan

Jag gillar inte när barn stirrar på en. Bara för att de är barn så tar de inte bort blicken om man stirrar lite argt tillbaka.. Nejdå, de genomborrar en med deras ofta ganska arga ögon och jag kan ju nästan höra vad de tänker bakom Fred Flinta-kepsen. "I will eeeaaat youu".  Typ.. Säger man något till dom o bryter transen så är de oftast snälla, men man känner sig aldrig så uttittad som när en treåring glor hål i huvet på en...

Tycker det är jobbigt med folk som alltid måste hävda sig. Som på tunnelbanan då det sitter en kille i små tajta shorts (but why??)  och snackar i sin nalle.. "ja näh så om vi ska gå 18 hål behöver jag få i mig lite skumpa först, och sen är man ju liiiite bakis efter laroy igår... Eller hur gubben! (Gillar inte riktigt då stekarna kallar varann för gubbar...) ja men då säger vi så! Tjing!" (Jo, han sa tjing det lilla monstret..) Han ville väl att alla i tunnelbanan skulle titta lite avundsjukt på honom o tänka tt såna små hotpants vill ja också ha.. Mmmm troligt stekarn, troligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

va fan åkte han tunnelbana kan man undra!!? Ta stadsjeepen FIH!

2008-07-11 @ 12:28:11
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0