tank dig alla a och o med prickar over.. :)

Under ytan finns stora o sma, jo tack. Tamejfan alla dyker pa den har on.. Idag sket jag i det eftersom mina oron ar fucked och jag haller pa o lar mig, men imorgon kanske det blir dyk eller sa skiter jag i det. Hajar finns det tydligen gott om och vi ska tydligen dyka sen vid shark island. haha det later ju uppiggande! Eller sa ar on formad som en hajfena..

Jag ska ga o se magnus betner nar jag kommer hem med en trevlig gammal polare. Han ar en cynisk javel men ack sa rolig..

Hej svej fran thaialand!

PS det ar skitvarmt har..


Kommentarer
Postat av: Marie:-)

HEEEEJJJJJ!!!

Låter ju sjukt mysigt att dyka.... och jag lovar att när man väl är där nere så glömmer man bort alla farliga och giftiga fiskar.... belive me, been there, done that=)

Puss och kram!

2008-07-21 @ 15:47:44
URL: http://missmarren.blogg.se/
Postat av: Carro S

Låter ju rätt många gånger bättre än att sitta på jobbet och häcka ändå! Puss :)

2008-07-22 @ 09:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0