älskar älskar inte




Jag älskar att det i skyltfönstret till Stockhome på Kungsgatan finns en skelögd ko. Jag älskar inte att folk kör på mig när jag går över gatan. Jag älskar inte att Kinas ambassad aldrig svarar, men jag älskar att få åka till Kina snart..

Jag älskar att fika, men älskar inte att få snea blickar för man käkar något som inte är GI... Jag älskar att jag ska få köpa ny mobil, älskar inte att ständigt bli påmind om att det är onödigt. Jag älskar också att det är midsommar snart och man då får ha blommor i håret, älskar inte gräsfläckar på klänningen dock, men jag älskar sill fast jag älskar inte att spilla sillspad. Jag älskar att jag snart ska åka på lång resa men älskar definitvit inte kackerlackor.. (Jag blir en total brud då jag ser kackerlackor... måste skrika o stampa samtidigt.. spindlar o ormar, kom o gosa med mig, men kackerlackor  ska fan utrotas.. skiter i näringskedjan)

Älskar därför att jag ska ta med insektsspray på min långa resa, älskar inte att.. eh.. eh, fan jag älskar alllt med insektsmedel.

Älskar inte att då jag tänker på kackerlackor så får jag la coccaracha i huvet.. Be gone!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar Stockhome över lag, det är en trevlig butik med både skelögda kor och finurliga fågelholkar. Har du sett fågelholken? Den är grym!

2008-06-17 @ 13:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0