Flaxeliflax ska man ha ibland...

Det är grymt att ha flax. Jag upplever sällan att jag är personen med flax, det är alltid något man snubblar på eller slår tån i eller så, men i helgen hade jag flax. Det är grymt då saker faller på plats. Hade 25 årsfest för mig själv :D och stressen började slå på rätt hårt då klockan var halv sju  och jag fortfarande stod och brassade bål och lade ut gafflar då gästerna skulle komma mellan halv sju o sju. Scheisse in das Schnaaase vad sjukt stressigt det var. Blandning mellan förtjusning och att börja grina. Jag sprang upp och svidade om och då jag sen kom ner lugn som en filbunke.. Mmmmm just det, eller inte, så var det bara att börja festa! 

Då vi ragglade hemåt någon gång vid 6 snåret på morgonen så såg stället ut som ett bombat horhus och varken mitt innersta förstånd eller min huvudvärk dagen efter ville masa mig ner o städa.. Men vad gör man då plikten kallar... Så jag drog på mig kläderna som låg närmast för att ta tjuren vid hornen och se döden i vitögat..

Nu till FLAXEN.. Då vi kommer ner med skurtrasorna i högsta hugg så ... är det STÄDAT!! Det har blivit missförstånd med vaktisen som e lite sne för att vi inte städat tidigare, hon hade ingen aning om att vi hade fått städdispens till söndag eftermiddag. Så jäkla cool tant. Vi älskar henne.

Hon fick massa godis sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Godis? Ge henne ne ny bil för fan, det var ju värt hur mycket som helst!

2008-06-02 @ 14:02:07
Postat av: sofy

Jag ville ge henne pengar men hon ville inte ha några.. :/ Det var faktiskt jättttegott godis..:)

2008-06-02 @ 15:40:05
URL: http://sofierosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0