Joggelijogg

Jag ska springa vårruset idag. Så toookigt oladdad. Vill helst av allt skita i det, köpa ett kilo godis och sätta på någon box med någon serie som är ganska hjärncellsbefriad. Men icke. Träningskläderna ska på vid sextiden, däribland mina fotbollsdojor som är de enda träningsskorna jag har. Trycker åt lite över fotknölen men vill man springa vårruset får man lida pin.. Och jag som inte vill springa vårruset men måste ändå lida pin..

Närå, det blir nog kul. Jag har aldrig sprungit något sånt här lopp förut.. Kan tänka mig att det är många tanter med stavar som man måste köra om och dricktält och reklam och stöd den och den. GoGo Tanterna tycker jag. Fasen om man skulle bli en hurttant då man blir till åren? Lite beundransvärt faktiskt.

Sen hjar jag skavsår. Överallt. För jag har provat tre par skor idag och jag har fortfarande ont för att dessa tre skor har gett mig skavsår överallt...  Där kommer dagens I-landsproblem in igen.. Jag har ju skor iaf..

Heja fiffi friskt humör, det är det som susen gör!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0