Moraltant Berit

Såg en tjej igår som inte hade några kläder på sig.

Nej, jag spelar inte för det andra laget, har heller inte tittat i playboy på pressbyrån utan jag har åkt buss i centrala stockholm. jag satt på bussen hem då en tjej gick i kungsan med typ inga kläder på sig. Hon hade urringning så tuttarna höll på att ramla ur och hennes kjol slutade precis innan rumpan blir till ben... Asså moraltant Sofie, visst. Men vafan brudar. Visa inte hela muffen för hela kungsan... eller bussen för den delen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har alltid sagt det: ben ELLER tuttar. Inte både och! Om det är absolut nödvändigt (som det var för mig igår) är klackar absolut förbjudet.

2008-06-29 @ 10:59:48
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0