Orolig i en strut

Det är så mysigt när det regnar. Iaf då man är inne. Och när man ska åka bort snart :) Börjar oroa mig som vanligt. Det verkar regna där nu iaf, tänk om det är pissväder i tre veckor och massa tusenlappar som betalt flyg och visum o shit bara är bortkastade?? Tänk om allt är stängt och om thaiarna är dumma mot oss och snor våra grejer eller nåt... Fan att jag alltid ska oroa mig. Det är typ så att jag tänker att om jag inte oroar mig så händer det jag inte vill ska hända... Fast jag kan ju inte göra ett skvatt (hmm.. skvatt... Bra ord! :)) åt det då jag sitter på jobbet i Sverige två veckor tidigare...

Allt är Air Chinas fel. Det är dom som håller på o bokar om våra biljetter hela tiden så vi nu kanske inte alls kan åka in till Peking och stå på himmelska fridens torg.. Har hört att de har dålig mat också så det kan jag ju alltid oroa mig för....

Jag är trött på att vara här nu. Jag har en kalender som jag kryssar över dag för dag.... Snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0