PANG!!

Jag ska åka till Thailand, tjohoo!! Fast det medför att jag måste vaccinera mig. Jag är inte spruträdd men det tar ändå emot att spruta in en minidos av hepatit A och Kolera i armen, sen gör det faktiskt rätt ont. Jo men jag tycker det. Förra gången jag tog blodprov så mådde jag verkligen piss (därför var jag hos farbror doktorn..) så när hon börjar tappa mig på blod så svimmar jag! Inte för att jag tycker att det är äckligt med blod eller nålar (inte fan e det kul heller, men jag tror inte att jag ska dö typ...) utan bara sådär vips. Jag sa tom till sköterskan.. "Eh du.. jag tror jag svimmar nu..." "nejdå! " svarade hon.. JODÅ visst fasen dunkar man ner huvet i skrivbordet med en nål i armen. Vaknar upp kanske en halv minut senare i vertikalt läge med huvet ner och hör ingenting. Minns att jag drömde om skor med vingar... Mycket kan hända då man svimmar tydligen.


Nä det där med Hepatit A... fast jag måste väl... Det är bara att tänka på annat som min skolsyster sa. PANG så var det över sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0