Tänk snabbt!

Jag är dålig på att fånga saker. Har inget direkt bollsinne, kan man egentligen säga. Det beror nämligen på att jag har inget stereoseende i ögonen och har därför inte världens bästa avståndsbedömning.. Det låter lite koko o det är det väl också, så det är därför folk i mitt lag måste skämmas på beachvolleyn eller när de slänger ett äpple till mig och jag fångar.. nästan...

Värst är ändå badminton.. en liten sketen jäkla "boll" som blåser bort så fort det kommer en vindpust och fladdrar iväg o ändrar riktning så fort man ska klämma till och få över den på andra sidan nätet igen...

Fast speciellt jobbigt är då bollen eller fjäderfäet kommer i sidled och man ska på en meters avstånd på en halv sekund slå till fanskapet och faktiskt få till det.. Lycka till soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0