Billeba and friends

Vissa namn är såna namn som man bara ryser  av att höra. Namn som man har dåliga minnen av. Eller goda för den delen! När jag hör "Gunhild" tänker jag bara på min skräcködla till dagisfröken som blev jättearg på oss och sen då hon fick dåligt samvete så kramade hon oss så vi gick sönder. Sen var hon sådär elakt vuxen ibland, tex då jag sa att en soppa smakade koskit (vilket den gjorde eller iaf såsom koskit luktar) varpå hon svarade mycket överlägset "Vaddå har du smakat koskit eller"?? Och så där höll hon på. Kärring.. Men min kompis vet jag tänker på en snygg brud som heter Gunhild (otroligt men sant tydligen)

Sen då jag tänker på Sanna så tänker jag på min snoriga kompis på dagis, medan min polare tänker på en annan snygg tjej... Mycket snygga tjejer blir det...

Billeba är också ett hemskt namn.. Min gympafröken i sexan. Hugha, den kvinnan var nog inte ens kvinna utan ett DET med för mycket kroppsbehåring och ytliga blodkärl. Hon blev rasande titt som tätt och då såg man det för att hennes ansikte först blev tokrött.. Läskig "kvinna" det där.. Sen såg jag henne flera år senare med en ny grupp att plåga i ett omklädningsrum i simhallen. Det var en syn jag hade kunnat leva utan. Enough said.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0