Vad kan man få för 58.50:-??

Jag har tråkigt. Tiden kan ibland gå skitfort fast man har tråkigt, och ibland kan det gå såå lååångsamt. Idag är en dag då dessa två fenomen blandar sig med varann.. Nu har klockan varit kvart över ett i säkert tjugo minuter.. Jag tror jag ska gå en skitlång promenad idag. Typ så långt att man bara måste testa om man orkar...

Jag vill ha lön, då jag nu äger 58.50 på kontot. Det är ju trots allt bara måndag, jag kan klara mig på de femtioåttariksdalerna tills imorgon iaf. Sen måste jag ju få lön!!

Hatar att ha en sten över bröstet som måste tippas undan. För typ två timmar sen så fanns det två stenar. En är bortstjälpt som tur var. Det blev mycket lättare då..  Skulle vara skönt att ha en hävstång eller nåt..

Man ska nämligen våga så jäklarns mycket hela tiden. men jag vågar. Jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0