Craptelia..

Jag går bokstavligen upp i atomer.. Jag skakar om mina händer och jag har ett begär att vilja ha sönder något? Har jag blivit dumpad? Nej Har jag bråkat med min mamma? Nej. Har jag fått sparken? Nej.. Jag har pratat med Telia... Eller också kallade hortelia eller andra smeknamn innan Telia...

Jag blev lurad av Telia. För två år sen då de fick mig att skaffa bredband och få en "mobil" på köpet. Det var så bra och så billigt.. My ass.. Efter en rad långa hemska samtal med någon fantastisk hjälpsam person som sitter på andra sidan luren iförd en ful röd teliatröja, efter långa utbrott om varför jag har bindningstid som jag inte visste om uppdagar sig fler problem. Jag ringer svettigt arg till just det.. TELIA och vill säga upp mitt abbonemang som nu ska ha gått ut.. jag har längtat till denna dag då Telia skulle försvinna ur min värld. Men Telia hade en plan...

"Uppsägningstid för tre månader!!!!!" Så jag måste dras med TELIA i tre månader till. Fan jävla skit...

Så nu har jag slutat prata med Telia och verkligen sagt min åsikt.. Fan det e trist att behöva vara tjatkärring.. Men Telia; Bite me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0