En skär torsdag

När man jobbar halvdag så känns det som att man e ledig.. "Ska bara till jobbet och fixa lite innan jag går på ledighet." Mmmmmm LEDIGHET... Det är väl ett mycket härligare ord än MÅNDAG!

Vi fick faktiskt påskägg från jobbet igår och en bok. Jag fick "Snabba cash" och alla utbrister att det är en underbar bok, och det är den nog, det är bara det att jag precis på bokrean har införskaffat Milleniumserien och har ca 1500 sidor framför mig innan snabba stålar landar på mitt nattduksbord.. Men någon gång kommer nog den tiden också. . .

Sockerägg är jag inte så mycket för, men de flödar ändå den här tiden på året. Det är nog bara då som man utan att riktigt veta om det trycker i sig godisar som man egentligen inte vill ha eller som man inte ens tycker om. Eller nä inte riktigt bara då kanske...

Glad Påsk från Miss Milano (Jag tänkte ställa mig på en balkong och vinka till förbipasserande...)

image19

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snabba cash är verkligen superbra, rekommenderar den stark! :)

2008-03-21 @ 20:27:52
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0