Käftis...

Jag ska gå till tandläkaren, och inte till tandregleringen som tur är! Men det var länge sen nu och det kanske är så att man har ett hål eller nåt.. I ett inlägg jag skrev förut så var det några som missuppfattade att jag nu skulle få tandställning, vilket inte är fallet (Puh) .. :D

Hur som helst så måste det bli gjort. Samtalet där jag frivilligt anmäler mig till att bli granskad av käftis.. Det gör faktiskt ont då de skrapar med den där skrapan och spegeln.. Och sugen e inte så jäkla skön den heller. Man får ju munsår efter att den hängt där och tömt en på allt saliv man trodde att man hade... Sen smakar det fluor och torrt hela dagen samtidigt som man försöker dölja att man fortfarande är tokbedövad och ler man så är det kört..

Jag ska asså bara kolla så jag inte har hål.. harman hål så blir det hål i plånboken istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0