Måndagspepp

Jag ska åka till Milano på påskafton, yay Italy here I come!

Alla åker överallt och visst fan ska jag också åka då, bara för att.. "Alla andra" åker till Thailand i ett halvår och solar sig till oigenkännlighet, men jag tänkte att jag softar lite först. Sen då jag sparat pengar nog för att vara borta i sju år så är jag det! Snart så.

Tills dess ska jag trippa runt i obekväma skor och kolla gamla kyrkor och shoppa och dricka en eller annan skön öl på uteservering. Sol e najs, man kan ju hoppas på lite sån också. Tills dess ska jag njuta av att veckan är en och en halv dag kortare och att denna måndag strax är till ända.. Ska en sväng till Lidingö innan jag drar hem, men sen e det tv och glass för hela slanten. Det är rätt gött ändå!
 Fest i helgen också, med trevliga Hanna som blev ett år äldre..


                   
                                                                                                                        världens bästa bild...
 
"Farsan jag vill ha en italienare, uppfödd på pizza och pasta"

Beam me up scotty

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad roligt att åka till Milano. :P Jag vill dit eller till Paris eller London... Jag ska åka någonstans men jag har inte bestämmt vart ännu. :)

Ha en trevlig kväll!

http://www.dennism.se

2008-03-17 @ 17:24:51
URL: http://www.dennism.se
Postat av: aaaaaarsel

Hördudu!!! :P
Tack för senast! Mycket trevligt!
Nu blev det ju snö och allt igen, så det blir extra skönt för dig att åka iväg! Vill också...
En lunch snart som sagt.

Ha en jättehärlig resa!!

Puss och kram

aaaaaaaarsel

2008-03-18 @ 09:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0