En baggis

Jag är en tapåare. Inte för att jag tar på folk utan jag tar på mig saker. Om det är något som ska fixas eller ska bli gjort så tar jag på mig att göra det. Jag märker oftast för sent att det blir för mycket som man tagit på sig och så står man där med det där berömda skägget i brevlådan.. Fast jag får skylla mig själv får jag tror alltid innan att det är en baggis. Fast det är aldrig en baggis.

Jag har ju det där problemet med att inte kunna säga nej. Jag måste bli bättre på det. Det är svårt att säga nej. lättare att säga ja. Varför är det så?? Vill ha lite stålnacke ibland och bara NÄPP!! Fast jag försöker..

På tal om baggisar så finns det ju en slags skorpa/kex som heter bagatell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0