frisören sören

Jag har frisörskräck. Jag har säkert sagt det förut i just detta forum, men det är nu så allvarligt att jag måste prata om det igen...

Jag biktade mig för mina vänner häromdagen då jag precis beställt tid hos klipppare med scissorhands, och fick skräckhistorier om permanenter som aldrig går ur och som måste växas ur, för att krullen inte gick att göra något åt, eller frisörer som totalt kör över människors önskemål och klipper av lite här o lite där för att de vill och lite för att de är onda.

Senast jag var där så skulle jag slinga mig för första gången. Jag har alltså aldrig rört mitt hår med hårfärg och jag får någon slags kvinna med en uppsyn som "jag orkar inte lyssna på ditt gnäll om hur breda slingor ska vara o hit o dit, så kan du bara vara tyst och låta mig slinga!!"  Jag ignorerade signalerna naturligtvis och tjatade lite till om hur jag ville ha det. Sen blev det bra, men jag är fortfarande skiträdd....

Håll tummarna att jag inte blir grön i håret eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0