Gröna gurkor i lyktstolpar... Eller.. va?

Visst e det bra med folk som förstår en? Som man liksom inte måste förklara allt för utan bara säga massa osammanhängande saker med tio sidospår och så fattar dom bara! Vips! Det är en konst det där med att lyssna, och alla är inte så topp på det tyvärr.. man hajar på en gång om de inte lyssnar, ett frånvarande mmmmm vid helt fel tillfälle tex eller att de kollar mobilen eller så.. Då jag märker att folk inte lyssnar brukar jag brjar prata om att jag en gång klädde av mig naken målade mig grön, klättrade upp i en lyktstolpe och skrek att jag var en gurka.. Någon gång där brukar de haja till.. Va??

Fotnot: Jag har inte målat mig grön eller sagt nåt om någon gurka. Och inte har jag varit naken heller för den delen... Just so you know..

Idag vill jag för övrigt:

Äta massa onyttigt
Sova som om det inte fanns någon morgondag
Spela Nintendo
Hitta bra festlokal
Känna mig lite lycklig
Slippa städa


Thats it

Kommentarer
Postat av: Malin

Men fan förlåt. Jag var helt disträ igår,(och även idag) och det är taskigt när du var världens gooaste! Måste ge igen för det. Förlåt!!

2008-05-07 @ 23:14:15
URL: http://www.malinwiklundsvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0