Jag är Magnus Uggla

Jag äger 138 kronor. Men imorgon är jag miljonär! Iallafall känns det så efter en vecka av knaprande på vad man hittar längst in i skafferiet...(Det finns rätt mycket där om man tittar noga) Idag räknar jag enkronor längst ner i väskan och imorgon sitter jag på restaurang med ett kvitto från frisören som bränner i fickan. Har man fått lön är man nämligen odödlig. Sen några dar senare så sitter man där o ser månaden hopa sig framför sig och man får brännskador av det nu förkolnade kvittot..

Den 25 hade inte kunnat ligga mer lägligt så man får pengar redan den 23. Yay! Men prata med mig på måndag då mitt lyckorus har avtagit och min plånbok bantat.

Fast vad gör man inte för att få vara kung i baren?

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ÄR faktikst kung i baren.

2008-05-25 @ 18:58:09
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0