jag kan ju baka drömmar vet ja

Jag blir trött på snobberier. Folk som har för mycket pengar så det stigit dem åt huvet och att de därmed tror att alla nu är deras personliga undersåtar. Det blir lite larvigt faktiskt. Köp inte larviga samlarobjekt som någon gubbe ritat för femtio år sen för att du femtio år senare ska betala löjligt mycket pengar för den.... Det är lite larvigt. Grattis om du har jobbat till dig pengar och kan leva ett gott liv. Inte lika mycket grattis om det har stigit dig åt huvet..

man vill ju bara skaka om er, ge er en utskällning o sen bjuda er på kakor då ni kommit på bättre tankar..

:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ne, det var inte dina nummer. Det var Niklas. Jag tycker man borde få en kaka även om man alltid tänkt bra tankar. Eller?

Håll mig uppdaterad ang. festen. JURIST-SOFIE!

2008-05-09 @ 14:05:49
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0