maggropskänslor

Den där känslan när något har hänt som kan vara katastofalt eller så kan det vara en bit kaka? Infann sig precis i maggropen. Jag har inte gjort något fel, det är jag nämligen 200 % säker på. Men det vet inte personen som är drabbad.. Han/hon kommer anta att det är jag som klantat mig och att det är jag som måste straffas.. Så varför är det då så att man måste försvara sig tills ögonen blöder fast man följt regelboken?? Folk tror väl antagligen att  man ljuger eller att man faktiskt jorde fel och ville skylla ifrån sig.

Jag har iaf gjort allt rätt och ändå så kan man inte slappna av.. inte förrän man är lossad från kroken och nersläppt i ån igen..

För jag e en liten mört....som har simmat bört...

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad jobbigt! Vad 17 har du ställt till med??

2008-05-13 @ 10:22:21
Postat av: sofy

inget jö!!! :(:(

2008-05-13 @ 10:26:25
URL: http://sofierosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0