one night in bangkok makes a hard man humble

Jag har resfeber. Redan. Jag ska åka bort till Thailand 3 veckor i sommar (ja men det är ganska bra väder där i juli faktiskt) och jag håller redan på o oroar mig för att planet ska störta och att min väska ska komma bort (snälla väskan, kom inte bort!!) och att jag blir tagen i tullen med ett kilo kokain som någon lat thailändare smugglat på mig.. Varför gjorde du det din himla thailändare??!!

Fast jag har ingen egen advokat som dessutom är kär i mig (nej jag har bara sett bridgetjones dagbok två ggr..) så jag kommer få sitta på Bangkok Hilton och sälja min bh för rent vatten... Nej då jag vet jag oroar mig lite för mycket. Egentligen så är jag inte riktigt så orolig. Det ska bli grymt med paraplydrink på playan, schysst massage och massa sol! :)

Bara det inte regnar.. hehe...


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha! Snälla du störta inte med planet. Vet du hur mycket ett kilo kokain är?? Du behöver allstå inte oroa dig för att behöva sälja din BH, de kommer skjuta dig på stört.

2008-05-12 @ 22:36:23
URL: http://www.malinwiklundsvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0