I keep forgetting...

Idag har jag jobbat på mitt jobb i ett år.

Vad fort det gick. Det var ju igår som jag kom hit och fick se min arbetsplats för första gången och inte hade en susning om vad det innbar. När jag var liten ville jag alltid jobba på kontor. Jag satt på min pappas jobb och fick lite olika oviktiga papper att kladda på med överstrykningspenna och sortera i olika fack. man kan därför tro att jag har blivit en organiserad människa som vet var mina papper är. Jo jag har massa pärmar jag sätter in i o så men jag är nog lite slarvig också. jag har ett minne somen häst och minns vad folk heter efter att bara ha träffat dom en gång, men jag glömmer att skicka in de där papprena i tid eller att jag ska ringa på telefontider.. Det tar liksom emot. Jag har glömt hur länge som helst att sicka in mina papper till Fortum om förnyat elabbonemang..

Shit asså...Tur att jag har med mig kladdkaka till jobbet idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0