När tålamodet tryter

Jag vill gärna kunna saker första gången jag provar. Jag ville kunna cykla när jag inte kunde (mina knän fick ta den smällen..) sen vill jag gärna vara bra på sporter och andra fina saker. Jag gillar inte att träna så mycket, jag gillar mer att spela match.

Fast träning ger ju färdighet. Det är lite surt att erkänna det, men att traggla dribblingar och skott är ju inte alltid min starka sida. Jag har nämligen helt otroligt dåligt tålamod. Jag blir otålig när jag kokar upp tevatten för det går för långsamt. . . Jag försöker dock att inte stressa så mycket. Det kanske låter som det, men jag gör mitt bästa;)

Dåligt tålamod medför också svordomar då man inte hittar saker i väskan (som man har köpt i storlek större för att ´få plats med allt man verkligen behöver), och det medför också lite irritation då bussen inte kommer på utsatt tid. Jag tycker själva inlärningsprocessen är lite lam, det händer inget jö!

Fast trots att jag vill vara bra på det mesta så kan jag erkänna då jag inte är bra på nåt.. Det kan jag klappa mog själv på axeln för. Jag är tex usel på volleyboll... Så.. Nu vet ni det..


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du är skitbra på att dricka drinkar. Vi kan köra en match i det om du vill, du behöver inte träna innan, inte alls.

2008-05-19 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0