ägg, smör o potatis.. eller bara potatis..

Såg en artikel idag om Rapp-Greta. 95 - årig rappare som underhåller på seniorboende. Så jäkla coolt! Jag vill vara Rapp-Soffan då jag blir 95. För det tänkte jag bli.. Hoppas jag..

Vi har haft studio i skolan, hur kul som helst. Vi pratade om studenter o deras liv med lite pengar o allt. Fast det visade sig sen att de som gav tips på att man t.ex. ska storhandla för att spara in på slantarna och att inte spendera spargrisen på en gång, egentligen fick sin mat betald av mamma.. Ok. jag skulle också spara MASSA pengar på att storhandla... Om någon annan betalar förstås.. Då tjänar man faktiskt på det mesta. Pucko.

;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Faktiskt! PUCKO.

2008-11-12 @ 23:47:10
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0