Deeeeaaaar Saanta!!

Alltid finns det något som  förvånar en. Folk reagerar inte som man tror, folk är dumma, säger puckade grejer. Inget blir någonsin som man tänkt sig. Det är ju bara att inse det. Man vill att folk ska förstå bara av sig själva ibland och en del änglar på jorden gör faktiskt det. Och andra fattar inte hur mycket man ens förklarar. Ofta är det så självklart och klart som korvspad. Fast personen kanske bara letar efter korven istället för att se igenom spadet? Flumsofie... skäpning...

Önskelista: Kära Tomten. Önskar mig följande: Att den jag vill ska förstå, förstår.
                                                                                      Att den jag vill ska förstå, förstår och efter det handlar därefter.
                                                                                      En valp
                                                                                      En digitalkamera

                                                                                      T
Tack tomten, hör av mig då jag kommit på mer jag önskat mig. Jag har varit snäll i år iallafall...

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är underbar, underbar!!!

2008-10-10 @ 10:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0