Jantelag?

Jag måste nog ändå säga att jag är lite glad för att vara jag liksom. Fan vad trist det hade varit att vara någon annan. Asså jag gillar er såklart, men det är ändå rätt schysst att vara sig själv på nåt vis...

Visst jag kan klaga på det o det och säga att det kanske vore bättre med något annat in times of trouble, men jag skulle ju vara så naken utan mig. Ibland vill man ju vara något mer än det man är, kunna kasta kniv kanske eller inte vara rädd för höjder. Att ha en kort frisyr som man bara kan rufsa till o sen e man klar? Nä förresten, det sista tar jag bort...

Man måste inte alltid räcka till men ibland så räcker det man har en jäkla bit... Jag kan inte gå på händerna kanske, men jag kan andra saker. Sofie-saker.  Sofystuff....Och jag är glad att få vara jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är fulländat som Sofie! Lova att aldrig bli någon annan.

2008-10-08 @ 23:10:34
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0