Nä men ingen press..

Jag hatar att bara kunna andas genom en näsborre.. Det är faktiskt nästan bättre att båda näsborrarna är igentäppta..

Hur som helst...

Det e mycket man ska hinna med i det här livet.. Se världen, bo i London kanske och festa runt som ett as, skaffa två tre ungar som man ska ägna livet åt, åka jorden runt, helst mer än en gång, Plugga i fyra fem år för att sen satsa på karriären då man festat klart och gjort allt det där.

Jag träffade en tjej idag som sa att hon nu hittat vad hon ville göra och hon sa att hon önskade hon kunde leva om sitt liv för att göra det. Jag vill inte leva om. Jag vill göra rätt från början. Jag vill inte känna att det är bortkastat sen, den där tiden där o där som jag gjorde i väntan på det o det... Jag vill kanske åka till London.


Kommentarer
Postat av: Malin

Här och nu måste jag tyvärr förbjuda dig att bosätta dig i London. Jag behöver dig i Sthlm.

2008-10-22 @ 00:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0