Frågan kräver ett svar

När man frågar en fråga så svarar vissa: "svar: Nej" eller "Sver: Ja"...

Är det bara jag som irriterar mig på det här och om det finns fler som gör det så varför har ingen sagt något tidigare? Jag vet ju också att det är ett uttryck som nu myntats som liksom bara finns där, men jag förstod bara för ett litet tag sen hur jäkla stört det är att man säger så. Om man svarar på en fråga så är det väl uppenbart att det är ett svar. Måste man säga SVAR innan? Vi ligger varken i lumpen eller e dumma i huvet..

Slå mig om jag säger så någon gång...


(Märkte att rubriken till detta inlägg indikerar ett jättespännande inlägg.. Och så kommer jag med ett sånt här tråkigt "irriterasigpåskit".. Jag är ledsen...)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar: Bra inlägg ju.

2008-09-29 @ 23:09:47
URL: http://malinwiklundsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0