Asså....

Blir trött på att vara sjuk! Har inte varit det på väldigt länge faktiskt så jag ska inte klaga, men jag är less redan.

En annan grej. Folk som vill ha konstant uppmärksamhet. Som går runt en och suckar lite för att man ska fråga, vad är det? Bara för att de ska kunna slå ifrån sig och säga: Äh inget.. Och sucka lite till. Sluta sucka!

Eller dem som går och sjunger för full hals.. Inte nynnar lite försynt utan gapar och gärna något operaaktigt.

1) Sjung inte om du inte kan sjunga.
2) Skrik inte i mitt öra
3) Håll käft
4) Alla kan sjunga är en myt

Eller till sist breakare.. De som dansar breakdans och står på huvet överallt.

Sluta.

Kommentarer
Postat av: Jo

stackare :) fast jag håller ju med om den hel del förstås... fick du mailet den här gången eller ska jag skaffa brevduva?

2009-04-03 @ 08:45:01
URL: http://themasquerade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0