HELP

Asså jag försöker fixa grejer själv. För det mesta. Är det en skitstor spindel i taket kan det till och med vara så att jag försöker ta ner den själv, i en burk och ut i naturen.. Hur som helst. Då jag ber om hjälp så är det kris., Jag har enormt dåligt tålamod men då jag suttit och svurit inombords i en halvtimme och svurit tyst för mig själv i en kvart så ringer jag och ber om hjälp. Faktiskt. Då vill man inte få bemötandet, att: "har du prövat det här?" JAAA "har du klickat där?" JAAA    "Har du testat det här??" JAAA för i h-e! " ok... ööööhhhh ok.. då ska vi se... "

Jag är ingen idiot. Behandla mig inte som en sådan. Jag är ingen brud som så fort allt inte går som det ska ringer eller skriker på hjälp! Då jag väl gör det vill man inte bli behandlad som en sån brud. Hjälp mig och var tyst bara.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är mycket förstående!

2009-05-03 @ 22:50:14
Postat av: Jo

mmm vet vad du menar...

2009-05-05 @ 11:33:00
URL: http://themasquerade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0