mmmmmm heeeeeeeeej

Var på teater igår och där var också några jag har spelat med förut, lite sådär bekanta. Situationer kan lätt uppstå då det blir en aningen stelt.. mmmmmm heeeeeej kuuul... osv..

Såg en tjej jag spelat med och sökte ögonkontakt. Men hon gjorde allt för att inte se mig. Då vi väl fick kontakt så undvek hon mig och tittade rakt på mig utan att säga hej.. Trist.. vafan tänkte jag och stegade fram... Då lät det mmmm heeeeej kuuuul! Sofieeeeeee vad roooligt.. mmmmm eh stannar du kvar lite sen eller..

Varpå jag svarar.. asså jag vet inte, jag är lite förkyld och ska nog...

Då hade hon redan gått och jag stod och berättade om min hosta för en okänd rygg som snart sneglade över och undrade vem eeeeee den här människan?????

Det e kul med kultur..

Kommentarer
Postat av: Jo

haha hit vad drygt... jobbigt. och jobbig brud!

2009-04-03 @ 17:00:53
URL: http://themasquerade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0