Det står ett skåp mitt i mitt vardagsrum som hamnat fel.. Det ska ju hem till mamma..

ojojojojoj här är det heminredning på G vill jag lova! Blocket hit Ikea dit och så lite allt möjligt på det! Mycket otur har vi haft. jojo. Fel färg, för lite golv, den varan är tyvärr slut, vet inte när den kommer in igen. Bordet är sålt tyvärr. Men inte ger man upp för det inte. Såg världens finaste ellipsformade bord på blocket för inte alls en farlig penning. Hoppas att man kan få knipa den pärlan:) Sen e det stolar och matsalsbord och hej och hå. Mycket vuxenpoäng plockar jag in känner jag. Borde snart klä på mig n kofta och klippa mig var sjätte vecka, skaffa ett redigt jobb och som sagt klippa mig.

Men den fattige får inte vara dum, trots att pengarna lyser med sin frånvaro och numera ligger i Ingvar Kamprads kassavalv.. Man får ta till andra metoder vet ni. Ta sådant man redan har oh göra om lite. Den här hyllan kan vi ha som hatthylla, det blir skitbra, och lite färg på den där så blir den som ny.

Bära skräp gör man mycket också nuförtiin. TUR att vi har ett grovsoprum i närheten. Annars vettefan.


Imorgon blir det fabulöst med Fägerwall och Hasten som behagat hålla sig kvar i stan, trots matförgiftning och tomtemorsåtaganden. Men vi gillart! Grattis till Fägerwall säger vi också :)

Saknar att julpynta men så fort det blir lite ordning på torpet så ska nog en och annan tomte få se dagens ljus. Nu ska jag se lucia på Tv för att få lite julstämning. Eller det blir väl svt play då eftersom tvn står i klädkammarn.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0