flytt och tillhörande tillbehör

Nu jäklar har det flyttats, städats, rollats och lagts golv. Snyggt jäkla golv. Jag har fått jäkla ont i axeln efter allt och kan inte röra den så mycket men nu börjar den komma tillbaka till livet igen. Lite iprensalva så är jag tillbaka! Snart är det dags för IKEA tripp då vi kommit på vad vi vill ha och det är nog en del. . Soffa kanske man år vänta med, och det är ju inte hela världen, men jag vill hinna julpynta som jag alltid gör innan jul, speciellt tända adventsljusen innan advent är över.

Så var det det här med jobb. Man längtar efter att vara ledig men då man nu är det så känns det lite tröttsamt.. Snart vänder det också ska jag se.


Någon som har ett vitt runt köksbord att sälja, skänka stjäla till mig så mottages gärna förslag :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0