Ingvar Kamprad är en smart man.

ojojoj en vecka går i ett tjohej innan man skriver ngt! me so bad. Jag skyller på flytten och IKEA. IKEA är hemskt. Jag är ingen happy IKEAbesökare jag. Nej nej. Jag vill helst av allt aldrig åka dit och när jag är där vill jag på en gång åka hem. Därför att det tar så lång tid. Så lång jäkla tid. Vi ska bara byta spegeln. Nummerlapp vänta tillbaka in i varuhuset, hämta ny, nämen oj här är ju en sån här vi pratade om, oj vilken billig matta ska vi inte ändå, lite glas på en gång och de där fästena så slipper vi åka fler gånger, badrumsmattan kostar bara 29 kronor jag tar två. osvosvosv man komer aldrig därifrån förrän IKEA har tuggat mig och spottat ut mig till utgången där en målad spik på väggen säger välkommen åter. Ja jag kommer tillbaka för allt måte ju bytas eller så fattas en skruv som bara kan återfinnas på IKEA. De gör så för då är det same story all over again.

Men snart verkar det som att IKEA har sett the last of me. jag ska bara köpa en till hylla..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0