roomservice tack

Tror att det aaaaldrig kommer ta slut med spackel och slip och målning och täcka golv och måla om i sovrummet IGEN för att det blev babyblått, min hatfärg och hitta saker som passar i badrummet med de fulaste våtrumstapeterna ever. Men värden vill inte byta icke. Om 2 år kanske. Spelar ingen roll om det är lite missfärgning så länge det håller för vatten tydligen. Inte bra tycker jag. Fult ska ut. Då jag vinner en miljon och kan tapetsera om badrummet ska jag lägga upp en stor bild här på bloggen :)

Jag är med andra ord fed up på hemmafix och ser fram emot lite vin med Hasten imorgon som lämnar Gävl en stund för sin andra hemstad.

Jag har varit internetlös idag igen och därför bara ägnat dagen åt renovering och att lyssna på radio och kolla i elle interiör. Mycket bra skit i den.

Har också pratat med min gamle vän Nisse som säger mången visdomsord då det är en bumpy road man har framför sig. Att varje problem är en möjlighet! Så sant min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0