6/6 1983, St:eriks sjukhus kl 13:05

Jag tror på hokus pokus. Jag gillar horoskop och tror ibland på dem, de blir vad man gör det till kanske. Jag hade en engelskalärare förut och han är tyyypisk engelsman. han har en tjock slips instoppad i kavajen och säger alltid artigt haaaaaaaooooow aaaaaaaaaaare yooooooo?? Då vi träffas. Han erkände en gång för inte så länge sen att han studerat astrologi i 6 år!! (!)  Crap det är en lång tid. Typ lika länge jag pluggat tyska. Han räknade iaf ut med hjälp av den exakta platsen i Sverige som jag är född, vart mina föräldrar kommer från, vilken exakt tid på dagen jag är född, mitt andra stjärntecken. Det andra stjärntecknet ska tydligen vara starkare än det tecken jag är född i och leda mitt tecken in i det rätta banorna. Jag är tvilling, men han räknade ut att jag skulle egentligen vara våg. Coolt.

Men jag har svårt för annat hokus pokus. Typ hypnos och slappna av skivor. jag tror väl inte på det helt enkelt.

Var och filmade i en kyrka idag. Där stod det Love is the only possibility. tyckte jag var fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0