ett nytt gott år..

Nu är det trist. Nu är alla helger över och inte ett dugg skoj att se fram emot längre. Praktiken ska i för sig bli jättekul och den ser jag verkligen fram emot såklaaart!

Men ingen sån där "undrar vilken fancy schmancy klänning jag ska ha på mig då vi ska på.." fest liksom. Nyår vart bra, men trångt! Mycket trevliga danska människor och god skumpa. Massa skumpa. Härlig skumpa. Vi hade en 12 kilos bomb med oss och jag missade hela showen, vet inte vad jag gjorde. Drack champagne kanske. Jag får väl styra upp en fest själv om det ska bli nåt! Fast vid närmare eftertanke kanske jag inte pallar, eftersom jag fortfarande är bakis efter min födelsedagsfest i somras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0