Vaffö gjorde du så Jonas??

Alltid gillat JOnas Gardell.. Men igår då jag likt en pensionär slog mig ner framför stjärnorna på slottet så ändrades min uppfattning. Man har väl hört att han är lite dryg och så, men jag har inte riktigt velat tro på det. Men igår så hade pianisten Staffan sin dag och de andra skulle få lära sig spela stråkinstrument. Med hjälp av en kvinna från musikhögskolan. Jonas tyckte inte om henne direkt och visst hon kanske var lite sträng, men han blir ju såå arg på en gång och kallar henne för den där jävla människan och sluta ta på mina fingrar och ditten och datten.. Sen blir han förbannad och skäller ut staffan då han kommer tillbaks och då är det staffan som får komma till en "ledsen" Jonas och be om ursäkt fastän han bara velat ge dem en upplevelse.. Sen då Jonas kommer till middagen glad och en ny Jonas så hyllar alla HONOM för att vara så storsint och det blir att man visar strupen för honom hela kvällen.. Damn it Jonas, trodde mer om dig...

Så här ycket bryr jag mig om stjärnorna på slottet...

Jonas Gardell. Senaste romanen är något av en besvikelse.




                                                Jag gillade ju dog! Don´t be such a baby for fuck sake..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0