Flax. :)

Man vet aldrig när det händer förrän det händer! Jag är för första gången på väldigt länge väldigt glad! Jag har fått jobb på ett alldeles utomordentligt produktionsbolag som dessutom ligger nära där jag bor. Lycka. Har hört rykten om Reaggetoner där hela dagarna och bara det är ju en pärla! Och tack till mitt nuvarande jobb som är så förstående...

Det skulle firas med indisk mat och 66 små centilitrar med indiskt öl! Och det gjordes det med förstår ni! Sen kunde jag sova lugnt, för första gången på hela veckan.. Inga mardrömmar om kackerlackor eller om saker som går sönder. Nu e det bara pirrigt istället, en god nervositetskänsla. :) Jag har nu flax, det ska utnyttjas tycker jag. Så jag går till Gina och hittar två plagg som jag tittat på ett tag nu och som e nedsatta till 49 :- styck!! glad blev jag än en gång! Skara sommarland imorgon med badkläderna i högsta hugg! Tror fortfarande att det är för barn BARA men där det finns vattenrutschbanor där finns Rosell.

SEEEES!!! //Sofy

Kommentarer
Postat av: Malin

ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEEEEEEN!!

2009-07-27 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0