hjälm och bikini... sådääär va?

Kul med folk man träffar lite spontant sådär och folk som inte är rädda för att prata lite. Var på skara sommarland igår och badade och åkte gruvbanan och hade mig precis som när jag var 9 bast.. Så sitter man och kekar en rekmacka (man blir väldigt stockholmsk så fort man inte är i stan längre..) Så sätter sig en trevlig göteborgare bredvid oss och börjar snacka om racingbilar och Tyskland. Skön snubbe liksom,

Sen så campade vi i stugorna brevid sommarland som ett gäng husvagnssemestrare, Jag duschade i campingens duschar som påminner om gymnasiets gymåalektioner med mer tvålrester och hår på golvet än kakel. Där boundade jag med en kvinna som också ojade sig över hur skitigt det var och skojade lite. Skön tant! Gjorde en rätt äcklig del av dagen lite bättre.. Och JAG blev ren iaf..

Annars bjöd skara på mer än bert karlssons dialekt. Sjuka vattenrutschbanor tex, Man vet att det inte är helt safe då man måste bära hjälm för att åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0