Livet på en pinne

Jag är i enormt behov av semester. Att bara vara ledig och inte hitta på något alls egentligen.

Det är speciellt att längta så mycket efter semester då alla andra har varit lediga i fyra veckor och jag har väntat hela sommaren på min vecka. Men det är min vecka.
'
Det har redan rullat in en massa saker som ska göras då man "ändå är ledig" men jag ska försöka vara stark. Jag ska vila! Jag ska göra ingenting förutom att på sin höjd hyra en film och titta på den med en popcornskål i famnen. Det kanske jag kan göra någon dag iaf. Helst en vardag så jag förstår hur ledig jag är då jag vet att alla andra är på jobbet och där sitter jag med min popcornskål. Det är SÅ det ska vara. Sen är det inte långt förrän det roliga börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0