Om gott och ont..

Jag blir alltid så nyfiken då någon ringer från dolt nummer eller från ett helt okänt nummer.. Så svarar man lite i hopp om att man vunnit en resa eller blivit miljonär eller så. Så är det bara en tant från något jäkla elbolag som vill att man ska byta. Besvikelse. Eller då man får teleräkningen hem och jag hade räknat med typ 600 spänn för att jag fick tecka nytt abonnemang då min mobil vart stulen. Men icke. Då har någon som snott min lilla mobil ringt hem till något utrikiskt land och spenderat massa pnegar på mitt SIM. Gaaahhh 900 fina kronor får JAG betala för det.

Svin.

Det avr dagens bittra, men NU till dagens glada! Snart bara 3 dagar kvar till ledigt, då man får vara uppe länge och kolla på film hela natten och två fina fester i helgen att se fram emot! Redan idag sitta på happy med Hast och gänget och leta och fixa och dona. Sen hem till sängen och kurera en lite för bråkig mage men inget gör väl det då man har So you think you can dance som sällis! Cat Deeley, jag e lite kär i den kvinnan tror jag... Snart ledig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0