snart back in the shit..

Asså sorry att jag har varit frånvarande sjukt länge, har haft lite on my mind.. Men lovar att vara tillbaka stronger than ever!

Snart är det dags för mig att gå tillbaka till en annan verklighet, en sådan jag inte rikitgt tycker är lika kul som att vara här på bolibompa.. Men det är dags att försöka få betalt för sina gärningar och betyder det att svara i telefon och kopiera hela dagarna så är det väl så.. tyvärr.. Men you haven´t seen the last of me yet! 

Någon sa till mig att framtiden är ljus. Hoppas han har rätt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Solen skiner redan på dig, bara att du inte vet det än. Du är brilljant!

2009-03-24 @ 00:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0