resfeber

Jag e lite nojig innan en resa. Vill gärna ha allt och lite till under kontroll. Typ att allt är nedpackat (lista är självklart..) att man inte glömt något, som att ge guldfisken till någon som kan mata och vattna blommor. Men främst är det viktigast för mig att det känns helt ok med den man ska åka med. Annars blir det knas. Om man har lite bråk under ytan eller ett tjafs som inte är uträtt så ligger det och pyr och jag måååste reda ut innan vi kommer till arlanda. Då vi väl är där verkar det kvitta vad som händer då är det inte så jobbigt och man kan lämna den andre på stranden tom i vredesutbrott och sen komma på att "jag kan ju inte fly, jag är ju i grekland...."


Kommentarer
Postat av: Malin

Exakt!

2009-05-22 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0